Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!
longeren gaat niet want doordat hij zoveel energie heeft kan ik hem niet houden en zou dat gevaarlijk kunnen zijn als hij in de longe trapt ofzo. 
Lestria schreef:Als ik haar 1 of 2 dagen stil laat staan loopt ze tegen het kreupele aan.
. Ze staat dan ook zo lang mogelijk buiten. In de winter van 8:30 's ochtends totdat het donker wordt. In de zomer als het effe kan de hele dag. Dan gaat het prima, want idd: meer beweging is beter vanwege de smering van de gewrichten. Daarom heeft mijn da ook aanbevolen haar vooral wel te blijven rijden. Maar naar wat zij aankan. 
).

Marielle88 schreef:even voor de duidelijkheid.....iedereen denkt hier nu opeens dat is een dierenbeul ben ofzo omdat ik rijd met pijnstillers, maar het is ook een ontstekingsremmer en ik weet niet beter. De dierenarts zei dat ik dit nog kon proberen...en aangezien ik er nie zo heel veel verstand van heb .....
tenzij het echt hondeweer is, dan sluit ik ze wel op) en overdag in de wei natuurlijk.