lisa_pluisje schreef:2 jaar geleden is mijn vorige merrie door het schrikdraad heen gegaan, waardoor de binnenkant van haar spronggewricht helemaal openlag. Het was echt vreselijk. (spieren door gescheurd, pezen net niet geraakt, maar je zag ze wel zitten)
Ze heeft een operatie ondergaan, 2 maanden klinkiek (paard was op sterven na dood door alle infecties), verschillende antibiotica kuren, iedere dag schoon verband, nog een keer alles gehecht. Ze hebben ook nog een scan gemaakt.
Nadat ze thuis is gekomen, is de DA ook nog verschillende keren geweest om te controleren.
Anderhalve maand nadat ze thuis stond kwam de rekening. Wat denken jullie? Dit alles heeft me 650 gekost. Echt een koopje
De merrie is overigens weer helemaal in orde, en loopt met haar nieuwe eigenaresse in de sport.
Welke kliniek was dat dan?
Mijn paard stond een week bij de Lingehoeve, heeft een rhinoscopie gehad en voor de rest antibiotica en een echo van de lever.
daarna is ze wel ingeslapen omdat ze meningitis had.
de rekening bedroeg echter 1600 euro.
Dat vond ik duur, wat was ik blij dat ik haar verzekerd had.
Bij de lingenhoeve € 580 voor een dag wachten een klinische keuring en een rontgonoligische keuring Maar wel zonder morren alle foto's op cdrom een netjes geplastifiseerd keuringsrapport.
Maar wat is dat met dierenartsen dat ze altijd te laat zijn?