Koliek....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 09:44

nemo schreef:
Mijn paard heeft een paar weken terug ook koliek gehad.. was toen een lichte verstopping, precies 3 weken erna weer koliek en een klein beetje gaskoliek. Omdat het precies 3 weken was kan het met d'r cyclus te maken hebben. Volgende week staat ze op 3 weken geleden dus ben beniewd of ze het dan weer krijgt.. als dat wel zo is gaan ze een eierstokscan maken.
Misschien is dit ook bij jouw merrie?? je verhaal klonk in ieder geval egr bekend.

Klinkt zeeer bekend helaas.....

Shan, helaas heb ik zelf een zeer ernstige gaskoliek meegemaakt met het paard van een stalgenootje....die was op sterven na dood en ik ben dus echt heeeel erg op mijn hoede. In elk geval heeft de behandeling geholpen, ze heeft behalve de parrafine ook een darmverslapper gekregen en pijnstilling. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over Utrecht, al moet ik wel bekennen dat toen ze zeiden dat ik het nog even moest aankijken omdat het beter was dat het zichzelf zou oplossen ik wel even Verward zo stond!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 14:08

Nu ik hoop in ieder geval voor jouw en je paard dat het niet te vaak gebeurd, het is altijd weer een aanslag op je zenuwstelsel.