Help !?! Rugprobleem !!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liousca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 12:34

Pff, wat een "dat kon je allemaal al weten en waarom heb je 'm dan gekocht gezeur!" Daar ging het mij helemaal niet om. Ik had liever wat advies gehad dan al dat HADDEN gezeur. Als hadden komt is HEBBEN telaat, dus daar heb ik helemaal niets aan!

Dit paard heeft geluk gehad dat hij nu al bijna 4maanden een vaste plek heeft, zo lang heeft hij nog nooit ergens gestaan. Constant verkocht door dezelfde handelaar en weer terug gebracht. Dat laatste had ik ook kunnen doen en heb ik dus niet gedaan omdat ik dat zielig vind voor hem. Dan zoekl ik liever zelf iemand die er niet teveel van verwacht en er graag mee aan de slag wil en ook financieel kan.
Hij is super opgeknapt, levendig en AL LANG WEER PAARD!! Want dit is niet mijn eerste zielige project.

Ennuh, dat kon ik toch weten?? Wat een onzin. Ik kan niet weten dat als ik een mager paard koop en hem ergens in pension zet hij binnen een week met zulke zware droes staat dat de dierenarts nietmeer wilde komen, tenzij het was om hem uit zijn lijden te verlossen. Dat kun je aan de buitenkant vantevoren niet zien!!! Ik had niet gerekend op ruim 600eur aan dierenartskosten (en homeopaat, ik heb zo'n beetje alle profs al op dit paard losgelaten) om het paard over zijn droes heen te helpen nee... dat zat niet in mijn begroting. Die rug wel, maar niet nog eens ruim dat bedrag er bovenop.
En daarbij ben ik een student die alles zelf bekostigd. Niet iedereen in dit leven werkt al of heeft rijke ouders die alles betalen.... Dus kan al het commentaar even ophouden svp??

Fijn dat er ook nog een klein aantal mensen mijn standpunt begrijpen en met wat tips kwamen, DANK JULLIE!!

Bij deze sluit ik dit topic. De reden zal waarschijnlijk wel duidelijk zijn.