Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hobbelknol schreef:Ik belde hem met het probleem dat m'n paard z'n achterijzers helemaal verbogen onder z'n voeten zaten. Takken waren helemaal krom. Vraag me niet hoe hij dit voor elkaar had gekregen maar ze waren echt krom en verbogen. Bovendien had mijn paard veel pijn. Stond te zweten in z'n boks en wilde niet lopen en stond heel raar op z'n voeten. Ik kreeg ze er niet zelf onder vandaan. M'n vriend er nog aan lopen trekken en van alles geprobeerd. Ik dacht: ik bel Albert even om te vragen of hij óf niet even wil komen kijken aangezien hij op spuugafstand woont van mijn stal óf dat ik hem de dag erna zou brengen naar de stal waar hij die dag zou komen bekappen zodat hij even kon kijken naar z'n voeten aangezien er ook nagels afgebroken waren en nog in z'n voet zaten en hij hier pijn aan had...het antwoord luidde: Nee, geen tijd en zoek maar een ander. Ik zou me ook aanstellen en overdrijven. Dit had hij echt gezegd!!! Uiteindelijk hebben we ze eronder uit weten te krijgen maar daar kwam heel veel hoefwand mee af. Mijn paard heeft een week gekreupeld (met nog nagels in z'n voeten!!). Ik was jaren klant bij hem en hij kent m'n paard (en z'n problemen) en toch niet komen of dan niet de moeite willen nemen even naar het paard te kijken als ik zelfs nog aanbiedt zijn kant op te komen de dag erna!!!
Hobbelknol schreef:Ja, alweer vier jaar geleden hoor dat ik daar heb gestaan. Het is daar zo veranderd! Echt groot geworden.
Hobbelknol schreef:Die had ik gebeld maar een dierenarts is geen hoefsmid uiteraard. Van deze kreeg ik te horen dat het het beste was om m'n eigen hoefsmid te bellen. De dierenarts heeft niet het gereedschap van een hoefsmid.
ShirleyA schreef:Even offtoppic: Ik ben al haast 5 jaar weg bij Wennekers. Uit je profiel kan ik niet opmaken wie je bent? Maar ik zal je vast wel kennen?!
Ik sta nu bij Taams, waar Anneomi en danifur ook staan.
Ben wel tevreden over Albert, al herken ik (helaas) zijn tijdsprobleem.
En dat is niet fijn met een paard dat op speciaal beslag staat!
obelix schreef:Nou,ik heb goeie ervaringen met hem.Hij is voor mn oude paard speciaal is langs gekomen,tottaal van de route afwijkend dus.. Afspraken na komen doet ie echt wel...
Tja iedereen heeft met van alles andere ervaringen.. Zolang je er zelf maar blij mee bent,of juist niet in jouw geval.. Het blijft zo..
en dat is wel belangrijk Paardekop schreef:dus nee zeggen kan hij echt!