Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jet schreef:Promptertje, ik ken van Schie dus eigenlijk helemaal niet en heb hem dus ook niet bewust gezien. Ik wist ook niet dat hij er naast woonde, maar ik had volgens mij ergens gelezen dat hij nu aan Utrecht verbonden was en daar een prijs in ontvangst had mogen nemen voor zijn baanbrekende werk voor wat betreft het driedimmensionaal scannen van pezen. Dus toen was ik er vanuit gegaan dat hij aan Utrecht verbonden was inmiddels. Er staan nu trouwens prachtige nieuwe routebordjes met Paardenkliniek de Raaphorst, vorig jaar was de bewegwijzering nog wat van de oude stempel en ietsje minder duidelijk... Geen probleem, ik kwam er evengoed wel, maar dit ziet wel iets degelijker.
. Hij werkt nog steeds voor de kliniek, maar is inmiddels meer met "speciale projecten" bezig zoals de begeleiding van de paarden van Anky en teamveterinair van het Nederlandse dressuurteam.promptertje schreef:Twinklebel, wat fijn dat de verzekering toch toestemming heeft gegeven! En je paard wordt daar prima verzorgd hoor, mijn merrie logeert er ook jaarlijks even om haar gebit te laten behandelen. Een vriendin van mij gaat daar over de stallen - en dat doet ze prima!