wolfskiesjes vijlen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:57

hoi!!

Jeetje zeg das balen!
Ik kan alleen maar zeggen dat het helemaal eens ben met wat de meesten hier zeggen. Je kunt het gebit van je paard nog altijd het beste laten nakijken / behandelen door een paardentandarts!

Mijn ervaring tot nu toe met zowel DA als TA zijn overigens dat ze meestal samenwerken> Dus als Tandarts komt wordt er geregeld dat DA ook komt om te verdoven mocht dat nodig zijn. De kosten worden er niet meer door ofzo, die zijn voor zover ik weet in de prijs verwerkt.
Moet er dan alleen wel bijvertellen dat het op een grotere manege was waar veel paarden stonden en meestal zo werd geregeld dat Da kwam als hij er toch moest zijn, oftewel geen extra voorrijd kosten!

Hoop in elk geval dat het weer goed zal komen met je paardje!

JO!!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:05

Mijn conclusie: je kan dat soort dingen het beste laten doen door de persoon die je daar toe vertrouwt... in mijn geval is dat mijn DA, in een hoop andere gevallen is dat dus een tandarts... maar de tandarts die ooit bij Scaal is geweest staat volgens bij toch echt als goed bekend... maar mijn paarden hoeft hij dus echt niet meer te doen na zijn blunder. Hopelijk gaat mijn VA de komende 25 jaar nog niet met pensioen... Knipoog

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 11:55

tnx voor de reacties
jullie horen het van me als de tandarts is geweest.
Ik weet ook wel dat die wolfkiesjes moeten getrokken worden.
Maar ze zei pas toen ze ze af had gevijld dat ze ze moest trekken, ik stond met mn pony hoofd op mn schouder en had haar tong en klem beet dus meekijken kon ik ook niet