Dunne zool

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 23:38

Laten we hier maar verder gaan met de discussie over dunne zolen. Maar start dan op medisch een topic over jou onderwerp Arabesk!

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:22

that's the point! Lachen

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:47

Ik vind het vergelijken van wilde paarden, van en totaal ander ras die anders zijn gebouwd en niet worden bereden vergelijken met paarden die hier in Nederland voor recreatie of sport worden gebruikt echt appels met peren vergelijken!! Fijn dat die paarden geen hoefgebreken hebben maar bij dit probleem hebben we daar niet zo veel aan.

Over de zolen tussen de ijzers nog even het volgende: Je hebt inderdaad smeden die een leren of rubbere platte zool tussen het ijzer slaan. Mijn smid heeft een speciaal rubber met een bobel in het midden waar lucht in zit zgn, luchdrukzool. De straal blijft op deze manier dus vrij. Mijn paard heeft een jaar op deze zolen gelopen en loopt nu weer helemaal prima op normaal beslag.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:15

Deze discussie graag over het probleem van de topicstarter houden: oftewel de dunne zolen.
De posts die er niet toe bijdragen zijn uit dit topic verwijderd.