Ik zou naar een kliniek gaan als ik jou was, kan je niet vragen of je da je wil doorverwijzen, zodat het een verz. kwestie wordt. Scheelt in ieder geval weer een hoop geld. Ik betaalde voor rontgen foto's iets van 65 euro voor 3 foto's. Je kan ook bij de kliniek om telefonisch advies vragen, misschien dat ze het aan de hand van je verhaal het al weten of anders vragen ze je om langs te komen.
Succes en sterkte.
casanova
Geplaatst: 21-09-04 16:48
ik heb ook wel te maken met delta,maar ik vertrouw hun geen foto's toe... ik heb delta alleen voor entingen,wondjes e.d.
voor beenproblemen heb ik dhr vollears in vlaardingen tel.nr via pb
lyzzievb
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 19:52
mijn paardje is niet verzekerd beetje stom misschien maarja! ik laat in iedergeval foto's maken bij de delta en als ik het dan toch nog zeker wil weten ook bij vollears! heb de afspraak namelijk al staan!
casanova
Geplaatst: 22-09-04 03:55
ik ben benieuwd hoe het zal gaan nu,laat het nog even weten,goed?
misschien zal het je hartstikke meevallen!
elady
Geplaatst: 04-10-04 17:21
hey mensen.
Ik ben vrijdag mee geweest naar de kliniek om foto's te laten maken. Het ging allemaal erg goed (Bam is dan ook zo onwijs cool in het koppiej)
Het blijkt dat het leven in z'n hoef erg dichtbij z'n hoefwand zit en dat het erg gevoellig is. Het is geen verslijting van iets.
Lis zal er wel wat meer over vertellen als ze wat meer tijd heeft, maar dan hebben jullie nu wat meer info
lyzzievb
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 13:10
Hallo!
het gaat nu echt onwijs goed met Bam hij is vorrige week beslagen door een andere smid en hij staat nu vierkant op zooltjes hij loopt niet meer kreupel!
Voor het vele plassen hebben we nog een bloedtest laten doen en daaruit kwam dat hij teveel galstoffen in zijn bloed heeft nu hij weer goed loopt gaan we daar ook wat aan doen! bedankt voor alle reacties!