Wat verdient een dierenarts-assistente?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:06

niet veel kan ik je vertellen!!! Maar het is afhankelijk van verschillende factoren, heb je je diploma, cursussen enz... maar zowiezo het minimumloon natuurlijk.

Sam22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:22

Nou dan nog... ik volg erg veel cursussen en dan nog..... verdien je geen klap....ik ben bezig met kattengedragstherapie.... je zou zeggen heel handig in de praktijk... maar me baas betaald er niks meer voor hoor

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:14

Ik zou na mijn diploma meer gaan verdienen dat was afgesproken, maar idd ze zijn het niet verplicht, helaas!!!

Zjadore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:56

Annemiekbram schreef:
hej wie weet wat een dierenarts-assistente verdient??
ik wil het graag zo snel mogelijk weten dus heeft iemand een tip??
alvast bedankt

Ik werk nu al een tijdje als dierenartsassistente en verdien redelijk goed, 800 bruto voor 16 uur. Alleen hou ik er maar de helft van over omdat ik nog een andere baan op kantoor heb. Zonder die andere baan zou ik niet rond kunnen komen! Ik vind het werk op zich wel leuk maar je moet wel bedenken dat het heel veel schoonmaken en baliewerk is en dat je in de meeste praktijken weinig met de dieren in aanraking komt. Ook heb je natuurlijk avond- en oproepdiensten.

Als iemand trouwens nog een tijdelijke baan zoekt als dierenartsassistente in de buurt van Haarlem laat het dan even weten!

Renske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:03

Ik kan je wel vertellen het is bar weinig!!!! Ik vind het veel te weinig voor wat de meeste dierenarts assistenten er voor een werk voor moeten doen.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:11

ikd oe nu niveau 4 dierenverzorging opleiding.
en tussen het 4e jaar doe ik er gelijk iets extra's bij. en dat is voor dierenartsassitente paraveterinair. (als ik het zo goed schrijf) en in totaal zit ik dan bijna 5 jaar op school.
en beniuewd hoeveel ik zou gaan verdienen.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:41

Ik verdiende als dierenartsassistente 1250,00 netoo per maand. Niet echt veel als je kijkt naar de uren die je vaak maakt en het werk wat je moet verichten.