Ik zoek een echte goede paardentandarts!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 23:15

Marielle is geen dierenarts, maar ze heeft een speciale opleiding gevolgd in Utrecht en mag daarom verdovingen geven. Wat zij dus doet is legaal en geheel volgens de wetgeving. Dus, dat is het probleem niet.

Ik heb haar ook niet met electrisch gereedschap gezien en ze is twee keer op stal geweest voor ongeveer 20 paarden. Maar, we nemen haar niet meer. Bij de tweede keer wist je aan de buitenkant al te voelen wat voor problemen ik zou moeten hebben met rijden, die had ik dus niet! Ze kwam met zulke vreemde verhalen aanzetten dat ik uiteindelijk maar naar de dierenarts ben gegaan. Plus, ze verdient kapitalen in een super korte tijd, want tijd nemen per paard zit er echt niet in. Hup, rasp en weg, kassa. Ze rijdt niet voor niets in een heeeeele leuke auto rond. En, beide keren heb ik haar niet het gereedschap zien ontsmetten en ook ik heb nu problemen met aften.

Ga dus nu maar standaard naar de paardenkliniek.

mariele

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:31

Sta altijd open voor commentaar en/of kritiek! Wil toch even kwijt dat ik naar beste eer en geweten dagelijks paarden en pony's behandel. Beste Tequiro, ik werk altijd handmatig en was dus verbaasd te lezen dat ik met een Black en Decker in de weer zou zijn. Nog nooit mee gewerkt en ben het ook niet van plan. Met vriendelijke groet, Mariele van den Berg

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:49

Hi Mariele,

ik ken je niet en ik had voor dit toppic ook nog nooit van je gehoord...... dus commentaar of kritiek zal ik niet leveren.

Maar ik ben wel heel nieuwsgierig hoe dat nou zit met dat verdoven, eerder hier in dit toppic wordt door een ander gezegd dat jij daar speciaal voor opgeleid ben en het dus ook mag. Klopt dat?

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 12:52

ik heb mariële ook niet met electrisch materiaal in de weer gezien, en ze heeft wat het vijlen en tanden trekken betreft ook wel goed werk geleverd bij mijn paard. Dit heeft de dierenarts ook gezegd toen hij daarna naar haar mond heeft gekeken dat zag er netjes uit. alleen was ik niet zo blij met het feit dat ze nu last heeft van die puntjes in haar mond.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:16

zaterdag is therese bezemer bij mijn pony geweest.
netjes tandsteen weggehaald bij zijn hengstentanden. ze heeft ze ook bijgevijld, want ze waren nogal scherp zei ze en dat kan zeer gaan doen.

ze is de eerste die dat deed, mijn oude tandarts deed dit dus niet.

heel netjes daarna op zijn rechterbovenkaak de haken van zijn kiezen weggevijld, en meneer was superbraaf!

me goed bevallen en deze mag gewoon weer komen!

oh, therese bezemer reist door het hele land, een leuke meid die samen met haar honden in de auto heel nederland doorreist.

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:38

mariele schreef:
Sta altijd open voor commentaar en/of kritiek! Wil toch even kwijt dat ik naar beste eer en geweten dagelijks paarden en pony's behandel. Beste Tequiro, ik werk altijd handmatig en was dus verbaasd te lezen dat ik met een Black en Decker in de weer zou zijn. Nog nooit mee gewerkt en ben het ook niet van plan. Met vriendelijke groet, Mariele van den Berg

Dan ben ik zeker helemaal in de war Clown

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:52

ik heb ger v/d burg en vind dat hij en z'n zoon hun werk goed doen. heb geen ervaring met andere tandartsen zullen vast nog wel meer goeie zijn.

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:07

Ik heb Richard van Dordrecht uit Ridderkerk, goede ervaringen mee. Ontsmet ook altijd zijn spullen als hij een ander paard gaat doen.

StalDiefdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:14

nadezda schreef:
Ik zweer bij marielle van de berg

dit is haar site:http://www.paardentandarts.nl

OK dan!
Aanrader!

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 15:15

Ik ben op zoek naar het tel.nr. van Ruygrock.Kan iemand mij dat geven?
Alvast bedankt!

Jollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:41

Wij hebben ook Richard van Dordrecht, vriendelijke man met respect voor je paard. Hij ontsmet idd telkens zijn spullen.