Doordringende kijk in ogen, zeggen ze wat!!??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

@smousje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:19

Hai,

Te groot of te zwaar ben je zeker niet en ik betwijfeld of je dit ooit wordt?
Volgens mij heb jij geen aanleg om dik te worden als ik zo je fotos bekijk.
Je moet doen wat je hart je aangeeft,wat je lichaam aankan en wat je finianceel kan missen!

Succes ermee.
Ps mooi beschreven Lovers zoals jullie band is.

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:48

heyhey meisje, ik zou inderdaat maar wachten tot je ziekte over is, als de manege haar toch echt aan jou wilt verkopen kan dat dan ook nog wel toch??

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 17:31

dat is zow!! Haha! maarja.. hoelang duurt het nog!! ja ik zeur ik weet het maar het is al zo lang bezig en ik krijg er langzamer hand echt genoeg van..
maarja..
ik heb in ieder geval meer kans op een pony/paard dan ooit..
en dan maar wachten maja je moet er wat voor over hebben Tong uitsteken:P

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:45

* roos alweer onder marieke (A) *

Maar is deze pony ook geschikt voor de sport?
Want zoals ik van die foto kan beoordelen, is die kort van achteren.
Natuurlijk kan ik niet oordelen van 1 foto, en kan je er natuurlijk ook aardig aan rijden om hem beter van achteren te krijgen.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:03

Wouw als er zo'n band is tussen jullie.. dan moet je het zeker doen, (als je het geld hebt), dit kom je niet zo vaak tegen hoor!
zoals ik op de foto kan zien pas je er prima op, en denk ook niet dat je er te groot/zwaar voor wordt.
wat wil je met hem gaan doen dan? wil je sport met hem/haar gaan doen? Mariek87 zegt dat hij kort is van achteren, maar ik vind dat wel meevallen Verward NOuja, iig, succes met je beslissing enzo

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:00

Even een foto ter vergelijking dat het schimmeltje absoluut kort stapt van achteren!

Dit is onderstappen:
Afbeelding

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 22:07

m00nlight schreef:
Wouw als er zo'n band is tussen jullie.. dan moet je het zeker doen, (als je het geld hebt), dit kom je niet zo vaak tegen hoor!
zoals ik op de foto kan zien pas je er prima op, en denk ook niet dat je er te groot/zwaar voor wordt.
wat wil je met hem gaan doen dan? wil je sport met hem/haar gaan doen? Mariek87 zegt dat hij kort is van achteren, maar ik vind dat wel meevallen Verward NOuja, iig, succes met je beslissing enzo

wat roos zegt!! klopt als een bus..
ze is heel kort van achteren maar zodra je haar lekker lopen hebt goed met haar aan de gang gaat word dit beter..
maar dat kost me nu vooral erg veel moeite met 1 keertje in de week..
bij de manege ruitertjes rijd ze ook nooit aan de teugel enz...
dusja..
is erg moeilijk!!

ff offtopic*roos kom je niet op je eigen naam ofzo?*

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 22:11

maar ik denk als ze eeen maal onder de zelfde ruiter rijd dat je wle verdre kan met de wedstrijden misschien niet tot M maja.. dat weet je nooit van te voren..
maar wnat ik heb haar welles alleen drie dagen achter elkaar gereden en dan merk je duidlelijk verschil..
maar er moet eerst een hoop aa gedaan worden en ik denk dat ik dat niet alleen zou kunnen..
maja er zijn zat mensne die me willen helpen maar nog blijft mijn twijfel..
ik weet het niet het is voor mijzelf erg lastig..
eerlijk gezegt wil ik een gezond paardje ja tuurlijk dat wil iedereen..
maar met die afwijking (ja is egt ene afwijking) van haar achter benen maakt het bij mij nog moeilijker..!!
maarja..

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:11

Maar wil je er zoveel tijd in gaan steken om haar goed van achteren te krijgen?

Ik kan wel op m'n eigen naam maar ik ben bij Marieke en vind het teveel werk om iedere keer in en uit te loggen Knipoog

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 22:19

ja maar als ik haar iedree dag goed van achteren zou gaan rijden, en zij niet meer in manege lessen gewoon hobbelt.. dan gaat dat al beter maar volgens mij is dit een discussie van niks want ik weet gewoon dat het beter is het zo te laten en een gezond sport pony/paardje te kopen!!
hoe hard het ook klinkt..!!in dit geval denk ik even alleen aan mezelf
Laatst bijgewerkt door MarLottie op 03-09-04 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:20

Amen.

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 22:21

whahaha, nouja...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 00:13

roos niet je eigen fouten op een ander projecteren, Lachen en wat is de sport in gaan?

een kort lopend paard is geen drama, dat kan er uitgetraind worden door goed rijden, dat hoeft niet zoveel werk te zijn. en marlot als jij verliefd op d'r bent... waar is het probleem dan, buiten het geld om? Lachen
zou je haar kopen dan zou ik als ik jou was dáár iig vertrekken met je paardje want da's geen goede omgeving Lachen

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 13:57

Michele dat doe ik niet.
Ik heb het er al een paar keer met marlot over gehad en het lijkt mij dat je toch het paard wil kopen dat bij je past. Aangezien ze nogal wat kosten en je ze niet zomaar kan omruilen.