Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Margreet schreef:Gewoon naar een goede kliniek gaan en je paard laten doorlichten door een bekwaam dierenarts.
Het alternatieve circuit kan altijd nog.

maar wel weet ik dat ie vent egt veel werkt, hij behandelt vaak snachts om 3 uur nog paarden, egt waar!Miran schreef:Volgens mij zijn ze er zelfs mee bezig dat je zelf strafbaar bent als je je paard door iemand zonder papieren laat behandelen...

Billy schreef:Het valt me trouwens op dat de mensen die hem niet kennen de grootse mond hebben. Dat vind ik erg bijzonder, mij is nl altijd geleerd om vanuit eigen ervaring te praten en niet van hear-say.
En van sommige mensen had ik zelfs geen andere antwoorden verwacht gezien hun bekrompenheid en vooroordelen.
Appie schreef:Ik ken die hele Taconis niet, maar ik verbaas me ook altijd over vele mensen die een mening hebben over een bepaald persoon (of een bepaalde methode om dieren te helpen) terwijl ze die in de verste verte niet kennen. Oké, vaak van horen zeggen. Maar bedenk maar eens hoe snel die verhalen verdraaid worden, waardoor het uiteindelijke plaatje vaak erg ver van de waarheid af ligt.
Ik ben blij met mensen die paarden kunnen opknappen en van mij hoeven ze daar niet altijd een opleiding oid voor te hebben. Sommige mensen hebben een bepaalde gave die heel veel dierenartsen totaal niet hebben (diezelfde dierenartsen die paarden vaak onnodig afschrijven).
Appie schreef:Als ik het goed begrijp heeft hij ook veel paarden geholpen, dus niet alles is negatief.
meisje schreef:Maar blijf erbij andere mensen mogen ook niet zwart gemaakt worden op bokt, en waarom Tacones wel?
Emaartje schreef:ik heb zelf gijsbert van de marel....www.simicur.nl kennen jullie hem?of heeft er iemand ervaring mee!!!!graag reacties..
. Geen 30 min, maar rustig 2/ 3 uur later.