Je bent onderhand al weer een hele tijd aan het sukkelen met je paardje.
Maar houd ons op de hoogte, evt. via een PB-tje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar ben ik weer. Was er even 3 dagen tussen uit even naar Duitsland, maar eerst was uk donderdag nog even langs Jack gegaan omdat hij weer koorts had,en wilde hem eerst zien voordat ik wegging, maar het leek weer goed te gaan geen koorts meer en er kwam bijna geen prut meer uit, dacht dus jipieeeeeee volgende week zaterdag misschien naar huis..... ja jullie raden het al niet dus, was er vandaag maandag gelijk weer heengegaan en ja hoor , de arts was net met hem bezig ... beetje koorts en weer heel wat prut wat eruit komt, dus we gaan nog niet naar huis nog lange niet, nog lange niet...
. De arts vertelde dat dit vaak heel lang kan duren. Ze spoelen de wonden nog elke dag, ergaat een soort buisje in de twee wonden en via zo`n? rug spuit spoelen ze de wonden schoon met een middel en daarna goed afspoelen met de slang en veel lopen natuurlijk s`morgens in de stapmolen en s`middags met mij, erg gezellig , probeerde eerst elke dag te komen maar dat is nu om de dag, het is toch 50 km heen en weer terug natuurlijk. (maar je zal maar niks te doen hebben hihi) vervolg komt dus weer woensdag dan met goed nieuws hoop ik..Groetjes Charita en Texas Jack
Snap er niks van maar Texas Jack zijn arts belde net dat hij naar huis mag, dat er sinds vanmorgen geen pus meer uit komt, en dat ik hem kan komen ophalen?? Wacht hier even mee tot zaterdag mocht er nog wat mis gaan dan staat hij daar beter. En de komende 3 maanden veel wandelen met hem en natuurlijk niet rijden. En als het weer dik gaat worden ofzo, moet hij gelijk weer terug naar Utrecht. Dus ik hoop eind goed al goed, maar het is nog geen zaterdag, ik blijf wel positief hoor (hihi) Nou ik hou jullie op de hoogte Liefs Charita en Texas Jack
grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ben er net even geweest en nu heeft hij waarschijnlijk een luchtwegen infectie erbij opgelopen, schijnen ze daar nog al snel op te lopen, dus het heeft gelukkig niet met zijn je weet wel te maken, nu dus maar weer afwachten hoe hij zich hier daarheen slaat, dus misschien zaterdag wel naar huis...HOOP IK. zo jullie zijn ook weer op de hoogte , groetjes Charita
Zijn gevalletje werd weer dik aan een kant en er komt weer wondvocht uit. Dus hij gaat hoop ik alleen even voor controle terug, hoop niet dat hij moet blijven, maar dat merk ik straks wel weer. Volgens mij heeft Texas Jack een
op zijn schouder zitten
zal hem straks even opzoeken (het
) en hem even een schopje geven. Nou jullie horen het nog wel........
. Niet zo erg als de vorige keer dus hij mag waarschijnlijk binnen twee weken weer naar huis. Ze gaan hem maandag verder onderzoeken dus dan weet ik ook weer meer. Dus dan horen jullie het wel weer . Wel duimen hoor!!!!!!!!