Hoesten, hoe denken jullie hierover?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 22:57

Ok ik hou je in me achterhoofd Lachen

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:19

Citaat:
De veearts kon niet zoveel doen, en uiteindelijk heb ik met de hulp van een (zeer!) kundige homeopatisch dierenarts het probleem verholpen.

vertel eens meer..... want als je alles al hebt geprobeerd, is ook voor mijn gevoel nog maar 1 oplossing: de alternatieve.

ben er erg benieuwd naar

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 12:27

Ik heb der zelf nog niet zo lang... nu ruim een jaar.. Ze heeft vorig jaar oktober voor het eerst bronchitus gehad. Toen heeft ze antibiotica gehad en ventipulmin. Dat ging eigenlijk heel goed.. Maar sinds ze dat heeft gehad is ze met rijden wel heel traag geworden... Ik weet niet of dst er mee te maken heeft... niet dat ze helemaal niet meer loopt ofzo maar gewoon wat suffer. Ze heeft begin van de zomer last gehad van waarschijnlijk pollenallergie. Elke keer als ze ging grazen of als ik buiten liep tussen de bomen waar de pollen vanaf waaide, ging ze heel er briezen.. Soms dacht ik wel is.. als ze maar geen bloedneus ervan krijgt.. dus best wel heftig. Ik heb haar toen het homeopatische middel allergicur gegeven en dat hielp wel iets tegen het briezen.
Nou, sinds vorige week woensdag, toen het weer zo benauwd weer was, begon ze met rijden weer met hoesten. Ik heb het toen 5 dagen rustig aan gedaan en daarna de dierenarts laten komen en die zei dat als ze normaal ademt mee valt, hoort ze heel licht iets, en als ze haar neus even dichtgeknepen hielt, dus als ze wat zwaarder moest ademen dat ze dan wel wat hoorde... slijm in de longen dus.. ze dacht zelf niet aan een infectie. Ze heeft een anti allergische prik gehad en nu voor 10 dagen op de ventipulmin.
Verder staat ze nu ook op vlasstro ipv normaal stro en ze krijgt altijd gewoon kuil. Ze staan nu overdag meestal wel de hele dag buiten.
Ik heb in mijn vorige topic van vorig jaar gelezen dat je ook kan laten testen of ze ergens allergisch voor zijn.. heeft iemand daar ervaring mee?? Graag melden Lachen