Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
carlinsky schreef:Mijn paard heeft een aangetast straalbeentje (2+). Staat sindsdien op Egg-bars met leren zooltje en siliconen en loopt fantastisch!!!
horsea schreef:carlinsky schreef:Mijn paard heeft een aangetast straalbeentje (2+). Staat sindsdien op Egg-bars met leren zooltje en siliconen en loopt fantastisch!!!
Hoi Carlinsky,
mijn paardje heeft precies hetzelfde als die van jou, zou je mij eventueel een site met informatie kunnen geven over deze Egg-bars en siliconen?
Groetjes Leanne
carlinsky schreef:Als ze verder goed lopen, niet nee. Die van mij was een beetje onregelmatig. En dat is sinds hij op egg-bars loopt niet meer het geval! Toen hij onregelmatig werd en bleef, heb ik hem op de foto laten zetten. Toen kwam dat tweetje dus te voorschijn. Er was op dat moment ook een hoefsmid bij en die raadde egg-bars met zooltjes en siliconen aan. Ik heb er niet voor doorgestudeerd, maar ik heb toch het vermoeden dat het voor hem verlichting geeft. Kost een beetje meer geld, maar goed als ik zo mijn paard kan helpen, dan heb ik dat er heel graag voor over.
Mariek87 schreef:carlinsky schreef:Als ze verder goed lopen, niet nee. Die van mij was een beetje onregelmatig. En dat is sinds hij op egg-bars loopt niet meer het geval! Toen hij onregelmatig werd en bleef, heb ik hem op de foto laten zetten. Toen kwam dat tweetje dus te voorschijn. Er was op dat moment ook een hoefsmid bij en die raadde egg-bars met zooltjes en siliconen aan. Ik heb er niet voor doorgestudeerd, maar ik heb toch het vermoeden dat het voor hem verlichting geeft. Kost een beetje meer geld, maar goed als ik zo mijn paard kan helpen, dan heb ik dat er heel graag voor over.
De grote vraag is dan, komt die onregelmatigheid vanuit het 2tje op dat straalbeen.
Maar oke, dat is een heel ander verhaal en dit is ook al een oud topic zie ik net
carlinsky schreef:Mariek87 schreef:De grote vraag is dan, komt die onregelmatigheid vanuit het 2tje op dat straalbeen.
Maar oke, dat is een heel ander verhaal en dit is ook al een oud topic zie ik net
Zeker weten doe ik het niet. Heb zelf altijd beweerd dat de onregelmatigheid vanuit de schouder kwam. Is ook door diverse anderen ooit gezegd. Feit is dat hij met de "nike-air-ijzers" wel goed liep.
Hij struikelt alleen wel vaak. Schijnt ook een van de symptomen van die hoefaandoening te zijn toch? Hij is zelfs in april 2005 stom ondersteboven gevallen, na struikelen, met mij er helaas op. Gevolg: gebroken onderarm waardoor ik geopereerd moest worden en een aantal maanden niet heb kunnen rijden. Na mijn zomervakantie ging het weer beter met mijn arm en ik durfde zelfs weer te rijden. Nu is hij alleen een paar weken geleden weer gevallen, nu met mijn dochter erop. Weer Eerste hulp van het ziekenhuis, maar deze keer was het minder dramatisch. Ik heb mijn paard alleen wel met de VUT gedaan. Ik durf het niet meer!!!

rosecroft6 schreef: