roylinde schreef:oweke,
heb veel over het boett-dek op gezocht, aan gezien dit de enige oplosing is tegen de juik (temenste de enige waar ik iedereen positief over hoor).heb ik besloten een boett-dek aan te schaffen voor volgende zomer.Nog een paar vraagjes:
waar kan je het beste, en voordeligste een boett-dek aan schaffen.
welke maat moet een fjord? (rijtype gefokt)
zit er een reperatie set bij? zo neej wat kost het maken eventueel.
als ze een dek op heeft (die doe ik dan op als ze het winterdek af heeft) moet je dan nog behandelen, en hoe doe je dat met rijden?
alvast tanx
Er was altijd maar 1 verkooppunt in Nederland, maar nu zag ik deze week ook een advertentie van Divoza...die schijnt hem nu ook te verkopen. Kijk anders even op www.boett.com voor verkoopadressen.
En voordelig aanschaffen...vrees dat dat niet gaat lukken
Je krijgt er een aantal lapjes stof bij voor reparaties. Scheurtjes kun je ook gewoon met de naaimachine dichtmaken.
Die van mij spuit ik met antivlieg op plekken waar ze toch plekjes krijgt omdat daar geen deken zit, zoals bv bij de navel. Dat is dus gewoon in de gaten houden of ze ergens jeuk krijgt, die van mij krijgt het ook op haar voorhoofd, en achter haar oren. Je hebt in ieder geval het grootste gedeelte van het lichaam beschermd met die deken. Met rijden doe je het dek dus gewoon af. Je kunt dan preventief een lading anti-vlieg spuiten en na het rijden doe je direkt de deken weer op. Die van mij rolt er ook probleemloos mee. Als het dek een beetje scheef zit trek je hem gewoon weer recht.