Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik had eerst een veearts, dat was de zus van de eigenaar van de stoeterij. Daar konden we altijd terecht of ze kwam naar ons zonder voorrijkosten (lekker goedkoop) helaas is zij er mee gestopt na 6 jaar en toen heb ik 1 keer de DA van Strowaert in Oud-Beijerland laten komen, om te enten. Het jaar erna was ik verhuisd, een stuk verder het eiland op en nu heb ik de DA die de meesten bij ons op stal hebben, DAC Voorne Putten. Het voordeel is dat enten nu allemaal tegelijk gaat en dezelfde DA komt vaker op stal. Ook zit deze DA dus op het eiland zelf, dus als er 's nachts wat is kunnen ze altijd komen, anders moeten ze over de snelweg en dat kan wel 3 kwartier duren...
) en verklaarde daarna doodleuk dat het tussen 'mijn' oren zat dat mijn paard iets mankeerde.
Na een bezoekje van de kinesist,want ik geloofde de DA niet, zijn er vijf wervels gekraakt. De DA 'keek' er eens naar, nog niets eens de rug afgevoeld. Zo iemand heeft dus bij mij afgedaan hé...