O jee Dancer, wat vervelend.....en nu???
Trouwens volgens mij zitten onze paarden elkaar ook regelmatig in de haren.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dancer schreef:
- Code
Ben net terug en Special is gelukkig weer goed. Ik denk toch dat ze een trap tegen haar schouder heeft gehad.
Ik hoorde van Jelle dat er foto's van Picasso gemaakt moeten worden??
Picasso schreef:Hey Pieps, ik heb idd al enorm getwijfeld over mijn eigen rijden en de gevolgen daarvan voor Pivo, maar Nella verzekerde me dat dat wel een beetje meevalt.....zo beroerd zit ik er nog niet op. Dat was het eerste namelijk waar ik aan dacht....(you know me![]()
). Ik heb net van mijn vriendin gehoord (zij werkt op de kliniek, waarvan de dierenarts is geweest vandaag) dat hij hem toch graag op foto wil zien. Dat gaat a.s. donderdag gebeuren. Ben heel benieuwd wat er uitkomt, hij heeft echt pijn aan z'n linkerbeen.
Picasso schreef:Maar met een ontsteking is het been toch vaak warm en dik? Dat heeft ie nu dus niet.
Het zou toch kunnen dat de situatie van het been waar hij een 2-tje op had verslechterd is? Of zeg ik nu heel blonde dingen??Ik weet het ook niet hoor Pipo, ik heb echt geen idee meer wat het is en waar het aan ligt....Ik weet dat die knol met pijn loopt en dat het iets is wat steeds terugkomt, alleen nu is de situatie zoveel slechter dan een tijdje geleden, dat ik het wel echt nodig vind om de boel binnenste buiten te keren.....
Je hebt helemaal gelijk dat Pivo snel de neiging heeft om strak te gaan lopen, maar juist daar zijn Nella en ik heel erg mee bezig, om dat te verbeteren.....shoot me...weet het ook effies niet....Baal alleen ontzettend..