kreupel/stijf, te dik? wat vinden jullie?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 17:35

Dat klinkt allemaal niet zo leuk stokpeerd!!! Tot nu toe loopt hij alleen de afgelopen week niet goed. Ik moet nu dus afwachten......

Hoe kan een DA artrose constateren? Wat voor een onderzoek doet de DA dan??

stokpeerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:53

ik was idd erg ontdaan.

mijn DA heeft eerst mijn verhaal uitgebreid aangehoord, toen hem los in de bak laten lopen, toen buigproeven en toen fotoos.

het lastige van fotoos maken was dat hij over zijn hele lichaam gewoon niet goed loopt, ik was erg gefixeerd op linksvoor, maar hij wisselt links ern rechts af. verder liep ie achter ook beroerd, maar dat kon weer komen omdat ie voor kreupelt.
In ieder geval was het voor de DA ook wel even goed kijken.
Mijn haf reageert overigens niet als je buigt en in de gewrichten drukt of knijpt. verder zijn ze ook nergens dik of volgelopen... dat maakte het ook nog lastig.
volgens mijn DA loopt ie op zijn karakter! Ik moet zeggen het is ook een hele vrolijke harde werker! Ik hoef maar zijn naam te roepen en te knippen met mijn vingers en hij sjouwt op zijn mooist door de bak... maar dat doe ik dus nu maar niet. Wel is ie blij dat hij weer onder het zadel is ( ik stap iedere dag een half uurtje op de harde weg als therapie).

sterkte ermee!

esley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:39

hallo mazzel, gaat het al weer beter????