patos schreef:Ik heb ook weleens moeten wachten, als je dan vraagt waarvoor het was, bleek er een paard met koliek te zijn binnengebracht of eentje die in het prikkeldraad vast had gezeten. Nou sorry hoor, ik kan er echt niet mee zitten dat ik daar op moet wachten. Andersom zou ik het ook heel fijn vinden dat ik met mijn paard direct geholpen werd wanneer er zoiets ernstigs aan de hand was, ipv dat een routineklusje voor zou gaan.
De lingehoeve is een zeer moderne en vakkundig gerunde kliniek en voor een klein shetlandertje dat hoefbevangenwas, zijn ze op zondagavond (!) helemaal naar C'borg komen rijden. Verder zijn ze heel vriendelijk en leggen alles duidelijk uit.
Ik zeg helemaal niet dat ik voorrang wil op zulke paarden, want ik ben absoluut niet egoistisch.
Maar hij liet gewoon andere mensen voor, ik zat er zelf met mijn neus op, ik wist alleen niet dat dat de man was die wij nodig hadden.
De eerste keer werden we al als kinderen behandeld en voelde wij ons al niet serieus genomen, maar toen gaven we ze nog het voordeel van de twijfel, kan gebeuren toch, dat je een arts treft waarmee het niet klikt.
Maar als ze ons dan ruim anderenhalf uur laten wachten, en gewoon andere mensen voor laten, nou dan heb ik het gehad hoor.
Inmiddels komen we er ook achter dat ze daar behoorlijk langs elkaar heen werken in ons geval, iedereen zegt wat anders en er is weinig duidelijkheid.
Arts 1 vond dat de spierbiops een paar weken uitgesteld moest worden, arts 2 vond dat het makkelijk kon en voerde het uit.
Arts 1 belde ons een week later op, wist van niks, werd soort van kwaad en zei dat ze arts 2 ging vragen wat hier de bedoeling van was!
En dat gaat over een arts uit Utrecht (die maar 1 middag per week in Lienden werkt, ook erg handig als net zij je paard behandeld, zit je mooi vast aan een maandag middagje, dat schiet op) en een arts van de kliniek in Lienden.
Ik begrijp dat het bij iedereen anders is, maar dit is onze ervaring en ik had er veel van verwacht, omdat ik hele goede dingen hoorde, en dan is het dieptriest als het dan de eerste twee keer al zo moet gaan....