hertehals..huh?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:50

Volgens mij is dit geen hertehals, meer een ietsjes te laag aangezette hals in combinatie met weinig bespiering.

ikdus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:11

Tsja, Tessebes, dat wou ik net zeggen...
Die hals heeft niet de gewenste vorm (=boog), misschien dat ie ietsjes de boog naar de verkeerde kant heeft (hol aan de bovenkant dus).
De bespiering kun je er wel een beetje aan trainen, maar je paard heeft een dikke bespierde hals niet in de genen...helaas, je kunt er niet zo heel veel aan doen.
Maar goed, zolang je er maar lekker op kunt rijden, nietwaar? Als ze d'r hals goed gebruikt, dan wordt ie toch wel iets mooier van vorm!

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 09:45

indd laag aangezette hals.. (toruwens best leuk beestje hoor )
valt wel te trainen,, krijgt hij denk ik toch nog een mooie ronde vorm van..

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 10:39

ja...ik merk wel als ik een paar dagen echt gooed train haar hals ineens een stuk bespierder is..dus ik ga er aan werken!! dan zal ik over een tijdje wel weer even foto's plaatsen van haar "nieuwe"hals ok??

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 17:39

Olevalover schreef:
ja...ik merk wel als ik een paar dagen echt gooed train haar hals ineens een stuk bespierder is..dus ik ga er aan werken!! dan zal ik over een tijdje wel weer even foto's plaatsen van haar "nieuwe"hals ok??

Ok Ok beloofd is beloofd..ik plaats wat nieuwe foto's..Zien jullie verbetering???
Afbeelding
Afbeelding

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 17:40

ik weet dat ze op de foto haar onderhals nog iets te dik heeft, maar ze moet weer heleamaal opnieuw leren hoe haar hals te gebruiken..maar dat komt wel goed..ze begrijpt het nu al een stuk beter als dan toen ik haar pas had en de lessen helpen ook heel veel...