Dikke lymfenklieren?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:46

De dierenarts zij idd dat het luchtzakken waren die opgezet waren, valt dus allemaal best mee.
De dierenarts komt idd nog al zenuachtig over, maar is wel supper goed met paarden vind ik zelf, denk dat hij gewoon te veel in een keer wil vertellen.En ja dat gaat niet Knipoog
Maar het is wel een supper goede dierenarts dus dat is helemaal niet erg vind ik. Hij helpt royena altijd wel goed Cool
nou dagdag

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:53

Ik heb het verhaal van ellepel vorig jaar ook al eens verteld, het stond nl. een keer in de BIT of een ander paard. Het heeft idd met de speekselklieren en de doorbloeding te maken. Het komt omdat paarden op de wei vaak de hele tijd met hun hoofd naar beneden staan. Alleen werd ik toen voor gek verklaard. Eindelijk gerechtigheid!!!!! (HIHIHI)

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 18:23

hahaha! Nou dan zal dat het wel zijn....
Maar misschien heeft het steeds wel een anedre oorzaak, dat het bij ieder paard verschillent is ofzo..... Verward

Livado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:04

mijn paard heeft nu ook opgezwolle lympfeklieren bij d;r kaken .
2 andere paarden bij ons op stal hadden dat ook en lieten de DA komen,
het bleek dus dat zij keelontsteking hadden Scheve mond
( ze moesten ook hoesten , de een heel erg bij het werken en de ander de hele tijd , mjn paard alleen 1 x hoesten en daarna een x proesten en dan was het hoesten voorbij)
Dus is denk dat mijn paard nu ook keelontsteking heeft ........
ik laat morgen de DA komen en dan hoor ik het wel

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 21:09

Mijn paard hoest niet, helemaal niet zelfs, ook niet nu het zo stoffig is! Haha!