Wat denken jullie als je deze pony ziet liggen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 18:45

De pony krijgt zeker genoeg te eten en te drinken

Hij leek vandaag weer wat beter te lopen, maar toen ik die hoeven eens van dichtbij zag Bloos! Ziet er toch echt niet goed uit

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 06:59

zonde....een hoefsmid is helemaal niet zo duur, weten die mensen wel dat er zoiets bij moet komen?

jammer dat ik niet in de buurt woon...had hem gratis voor ze bekapt..

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:31

Heb je ook een duidelijkere foto (van de hoeven b.v.)
Zo kan je het wat moeilijk zien.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 17:16

Ik heb op het moment geen duidelijkere foto van z'n hoeven.....

@ellepel, ik weet niet of ze weten dat er een HS bij moet komen, maar ik zal eens vragen of de boer het er eens met ze over wil hebben Lachen

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:50

Mijn paard ligt ook regelmatig zo in de wei en/of op stal,slapen na het eten. Als de pony goed loopt lijkt er niets aan de hand. Bij bevangenheid staan ze vaak op een vreemde manier.

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:27

Tobi ligt ook altijd zo lekker maar als ik aan kom lopen staat hij [meestal] wel op.Maar die ziet ook regelmatig de hoefsmid.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:30

Die van mij ligt er regelmatig zo bij hoor. Lekker knorren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:21

Kijk eens naar zijn buik als hij loopt. heeft hij een opgetrokken buik?
en tilt hij zijn hoeven extreem hoog op en zet ze heel voorzichtig neer..?
als ik jou was zou ik idd ff gaan vragen bij de buren of t wel helemaal goed gaat met die pony. waarschijnlijk zijn ze dr alleen maar dankbaar voor!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:03

Starlight ligt er ook regelmatig zo lam bij, dat is absoluut niet erg. Tja ik schrik altijd en ga ff bij dr zitten tot ze weer recht ligt (vanochtend te laat op school daardoor Knipoog ) Maar het is gewoon slapen, sommige paarden zie je dan zelfs nog dromen, net doen alsof ze lopen ofzo.Dat is wel een grappig gezicht.

Als je het niet vertrouwd ga het gewoon even vragen, tja, het is hun pony en mss hebben ze het wel niet door of wordt er ondertussen al wat aan gedaan. Ga het even navragen en je weet het Lachen
succes

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:40

Weet niets van de situatie van de pony maar zou ook hoefbevangen kunnen zijn. Gaan ze ook liggen als ze te veel pijn hebben

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 07:03

is er al iets bekend?
heb ej al gesproken met de eigenaars dat er wel eens iets mis zou kunnen zijn met hun pony?
( misschien hebben ze er geen verstand van en zijn ze blij dat je het zegt)

ik zou er wel op een goede manier iets van gaan zeggen..misschien kun je ze helpen...

jobiene14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:53

ja dat ziet er inderdaad wel een beetje vaag uit maar ik denk dat ze het gewoon lekker vinden om zo te liggen en dat ze hun mond open laten hangen gewoon om lekker weg te zwijmelen.
Ik zal maar niet al te ongerust doen ik denk niet dat er iets aan de hand is misschien is het gewoon een snurkkop.
Je kunt misschien ook gewoon naarr de eigenaar gaan en dan vragen of de pony oud is ofzo zeg maar wat!

nielsforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:55

als ik mijn paard smorgens naar buiten doe dan gaat hij als eerste rollen en dan nog geen 5 minuten later duikt hij neer en gaat hij slapen en snurken.hij ligt ook heel vaak maar dat is bij hem gewoon ontspanning hoor.ik zou gewoon ff die mensen aanspreken en vragen hoe oud die pony is enzo gewoon een praatje maken.ze stellen het vast opprijs dat je het in de gaten houdt en jij bent gerust geteld.toch??gewoon doen joh.