Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laatst zat ik klem tussen haar en de boxwand en kon ik tussen haar benen doorkruipen om te ontsnappen
Als ik bij haar achterhand aan het poetsen ben plast ze wel, maar verder is ze tamelijk normaal in de omgang. Eigenlijk wat aanhankelijker dan anders en dan vooral bij mij, de ruinen zijn niet eens interessant 
annemiekie schreef:Ik denk niet dat jouw merrie een hengstigheidsPROBLEEM heeft, aangezien ze iedere 3 weken hengstig is. Ze is dan alleen wat heftiger...
Bij echte problemen zijn ze gevaarlijk!!! In ieder geval mijn verzorgmerrrie.
Ik zou me geen zorgen maken dat ze iets mankeert, ze lijkt me niet gevaarlijk (afgezien dat je iets beter moet uitkijken in haar periode!!) als ze hengstig is.
Don't worry dus!!
Gr. @nnemiekie
Ik dus maar door me vooral nergens druk over te maken. Wil haar volgend jaar graag laten dekken en ik zag ineens spoken verschijnen...
. in de omgang blijft ze min of meer hetzelfde, misschien wel een beetje onrustiger... Maar om te rijden is ze echt gevaarlijk. Leg er een zadel op en wandel er een paar passen mee, en ze begint een heuse rodeoshow te geven!!!! Nu ga ik haar gewoon op wei laten staan tot de bui over is denk ik
. Misschien ook maar best eens die moody mare gaan geven
. Mariek87 schreef:Ik heb mijn toenmalige merrie BronsCure gegeven, weet zo niet hoe duur het is, maar is superspul, werkt erg goed!