Wie herkent zoiets???!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:45

Riant schreef:
Als je rotstraal niet opmerkt dan moet je even langs de HA om je neus na te laten kijken denk ik .. de stank die daar vanaf komt kan volgens mij geen mens ontgaan.. hahaha

Jij bent zeker de leukste thuis? Mijn paard heeft ook rotstraal en daar rook ik ook niks, en ook ik krap elke dag de hoeven uit.
Lekker makkelijk zo oordelen, zonder dat je alles weet!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 09:56

Rotstraal hoeft idd. niet altijd te stinken.
Kevin heeft probleemhoeven en wordt het buiten wat natter staat hij binnen 1 week met rotstraal en dan krab ik dus meerdere keren per dag uit. Bij Kevje stinkt het ook niet dus daar herken je het bij hem niet aan.
Gelukkig weet je het nu en kan je in de toekomst preventief reageren/behandelen dan zal het niet zo snel meer gebeuren, succes OK dan!

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 17:17

Het stonk echt niet. Ik vond het heel erg dat ik het niet opgemerkt had, voelde me echt heel stom Bloos! Maar ben heel blij dat het nu weer helemaal goed is.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:54

ik maak me nergens druk om meid, het was als grapje bedoeld sorry als ik je beledigd heb.
(en spuit 11 zeg je maar tegen je klasgenootjes niet tegeneen arme vruow op leeftijd Haha! )

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:04

Ik wil er ook nog even op reageren. Ik ga 31 juli naar Tom Mariën in Lummen om mijn paard te laten nakijken. Tonko zakt regelmatig door een achterbeen tijdens het rijden en wel in alle gangen. Verder loopt ze niet helemaal regelmatig van achteren lijkt het wel. In de wei zie ik ook niet echt iets maar tijdens het rijden voel ik het wel en zie het ook, als is het niet overduidelijk. Een vriendin van me is momenteel in behandeling bij Tom Mariën en zij had er goede ervaringen mee dus ik heb besloten om Tonks ook een keer te laten nakijken. Ik heb hem eerst een mailtje gestuurd en uitgelegd wat er aan de hand is. Hij zei het kan een te slappe quadricepsspier zijn maar ook een beknelde zenuw en het is belangrijk om dit te laten nakijken wat ik dus de 31e ga laten doen. Ik ben eens benieuwd.