Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gijsenkim schreef:hoezo, al moet een paard twee jaar op het land om beter te worden, is toch geen probleem

ellenlouise schreef:Maar de da kan niet aangeven hoe groot de kans op herstel is en nergens wordt vermeld hoelang ze al met het paard bezig is. Daarom zeg ik als een paard na 10 maanden geen enkel herstel heeft laten zien is dat een ander verhaal dan dat dat na 2 maanden het geval is. In het eerste geval zijn de kansen op uiteindelijk genezing wel een stuk kleiner geworden.
kimmie261 schreef:gek genoeg heeft hij zich fantastisch aangepast op stal!!!gelukkig maar, want het zou er niet makkelijker op worden als dat niet zo zou zijn, dan heb je dus wel een probleem.

ver ongeveer 6 weken moet ik terug naar de uithof. Tot die tijd hou ik het schema aan van nu nog 10 min stappen en verder boxrust en de volgende maand 15 min. stappen en verder boxrust. Als er dan geen verbetering is of alleen verslechtering(dat denk ik niet) dan zet ik er een punt achter. Als er wel verbetering is weet ik nog niet wat ik doe. Op het land lijkt me dan het beste. Ik zie ook wel wat in die magneetbandages.Dan wil ik een goed tehuis voor haar zoeken ( ben ik nu al mee bezig)dat ze bij mensen komt die een gezelschapspaard zoeken waar ze af en toe op kunnen rijden ( Ik doe haar alleen weg als ze hersteld is)Ik wil haar ook weer terug als mensen haar niet meer willen.Op die manier kan iemand anders er nog veel plezier aan beleven.Als dat niet lukt ga ik een weiland zoeken.
dat weet je van te voren als je van jezelf weet dat je het geld dan niet kan opbrengen neem dan a.u.b. geen paard en ga op een manege rijden..