Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Eleonoor schreef:Rhino is NIET verplicht en veel andere argumenten zijn er ook niet om voor rhino te enten, zie hierboven.
Hannelore schreef:Mijn collega is gepromoveerd op rhino. Hij is degene die ze erbij halen als er vermoedens van rhino zijn. Hij heeft mij hetvolgende advies gegeven:
Wil je enten doe dan de hele stal en dan om de 8 tot 10 weken. Anders heeft het geen nut. Door zo frequent te enten behoud je betere beveiliging. 1 of 2 keer enten per jaar heeft helemaal geen nut.
Tevens is enten geen garantie. Geeft alleen tegen bepaalde vormen een betere veiligehied en niet tegen alle vormen.
Hij is zelf ook paardenliefhebber maar ent niet.
irish_lady"]
[quote="Hannelore schreef:Mijn collega is gepromoveerd op rhino. Hij is degene die ze erbij halen als er vermoedens van rhino zijn. Hij heeft mij hetvolgende advies gegeven:
Wil je enten doe dan de hele stal en dan om de 8 tot 10 weken. Anders heeft het geen nut. Door zo frequent te enten behoud je betere beveiliging. 1 of 2 keer enten per jaar heeft helemaal geen nut.
Tevens is enten geen garantie. Geeft alleen tegen bepaalde vormen een betere veiligehied en niet tegen alle vormen.
Hij is zelf ook paardenliefhebber maar ent niet.