Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meisje schreef:Het is niks hoor!
Zal er geen poedertjes of andere dingen gaan geven.
Als je paardje het alleen in het begin doet wanneer jij begint aan te draven,komt dat doordat er frisse lucht zijn longe ingaat.
En dan kriebelt dat en gaat jou paardje kuche, dus zolang hewt alleen dan is is het helemaal niks.
wildwestwill schreef:Nee, en ik ga niet meer verder met lezen , het word me nu te eng
wildwestwill schreef:Nee, en ik ga niet meer verder met lezen , het word me nu te eng
Nou Nou rustigaan hoor . Hij is helemaal na gekeken en de DA kon niks vinden en hij zei zelf dat 3 van de 5 paarden dit doen .als het niet medisch is kan het ook een lelijke gewoonte zijn, zo van: ik hoest dan ga mn baasje wel stappen die paarden heb je ook zei hij .Maar zolang hij er geen snotneus ofzo bij heeft gan ik me geen zorgen meer lopen maken .IK hou het wel goed in de gaten NATUURLIJK.
Bij dit paard vulden zich de luchtwegen. Als hij nu meer had gehoest, haden we eerder ingegrepen.Dus mijn ervaring: onderschat de kuch niet!!