Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lovely"]
[quote="Karin schreef:Deze pensionklant heeft gebeld met de Uithof. De artsen/onderzoekers daar hebben bevestigd dat ze bezig zijn te onderzoeken of er rhino heerst op de betreffende stal, maar vooralsnog zijn er GEEN besmette paarden.
(Wat ik uberhaupt niet eens zeker weet of er nu aparte onderzoeken komen. Momenteel was er niets van bekend, over verdere eventuele onderzoeken weet ik niets af, dat heeft de Uithof mij niet gemeld) bubbels schreef:Ik kreeg ook een, eh, "hartrolling", hihi. Ik ga mijn stalgenote een schop onder haar achterste geven als blijkt dat ze het "verkeerd verstaan" heeft. Heb amper geslapen vannacht.
. Desnoods pb je iemand die daar op stal staat en contact heeft met de juiste personen daar. Dit veroorzaakt onnodige paniek en veel problemen voor jezelf want ik weet zeker dat je er heeeeel veeeeel problemen mee had gekregen. Dit na aanleiding van het droes verhaal en de vage droes site. Lovely"]
[quote="Karin schreef:Deze pensionklant heeft gebeld met de Uithof. De artsen/onderzoekers daar hebben bevestigd dat ze bezig zijn te onderzoeken of er rhino heerst op de betreffende stal, maar vooralsnog zijn er GEEN besmette paarden.
Quellian schreef:Omdat er paarden zijn met verhoging.
Nog geen zieke paarden, heerst wel...
.