Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cinnepin schreef:@ Petpa waarschijnlijk gewoon nog wat zwakte. Als hij zijn enting krijgt komt er nog een arts op locatie en dan leg ik het ook even voor.
@ SansaS het was ook geen keuring maar de vraag of ik er een da bij moet halen en of zij dacht dat het iets ernstigs was...
Keuring is ook een moment opname. Je kan hem keuren en de volgende dag stokkreupel zijn. Zoals ik al aangaf, heb ik afspraken..De fokker ken ik al vanaf de basisschool dus dat zit wel goed.
Cinnepin schreef:Dat is dan mijn probleem en gaat de vraag niet over
Ik heb net mijn eigen da even gebeld en de situatie uitgelegd. Hij wist gelijk te vertellen wat ik bedoelde. Ook deze denkt dat het allemaal wat sterker moet worden. Natuurlijk kijkt hij ff bij de ent, maar ook hij zegt geen zorgen te hoeven maken.
Nou heb ik het bij 2 paardenartsen neergelegd bij de fokker zelf, bij bevriende paardenmensen en natuurlijk zelf nagedacht. Iedereen zegt dat het waarschijnlijk gewoon wat slapte is nog. Ik ga hier dan ook vanuit. Hij heeft nergens last van, geen warmte, geen zwelling totaal geen kreupelheid.
Wil ik iets uitsluiten zou het met foto's moeten denk ik. En dat vind ik nu nog niet nodig.
Waarschijnlijk trekt dit weg als hij sterker is. Ik kan me herinneren dat mijn jonge shet dit ook had en die had ik verkocht, maar nooit verder wat over gehoord.
oji schreef:Ik vraag me meteen af, waarom stond hij bij de fokker op stal? Een fokker hoort toch ook te weten dat het voor de ontwikkeling van een sterk gestel bij jonge paarden, het heel belangrijk is dat ze veel buiten zijn en veel bewegen.
Kan best zijn dat ie slap was van het op stal staan en nu dat hij buiten komt dus meer beweegt en groeit hij daar last van heeft.