Nogmaals dank voor jullie tips. Vanmiddag was hij toch weer wat koliekerig, appte mn stamgenoot... Eind van de middag weer terug naar stal gegaan en had een paar happen Nutri gegeten en at 3 handjes brok die ik hem aanbood. Vannacht na het werk nog maar eens koekeloeren en morgen verder beslissen over hoe en wat... Fingers crossed...
Ik heb bij een moeilijke eter de dierenarts om een andere manier van behandelen gevraagd. Die merrie at op den duur niks meer. Alles geprobeerd tot appelstroop en allerhande andere zoete troep aan toe. Ze heeft toen injecties gekregen. Het heeft daarna nog 2 maanden geduurd eer ik haar weer normaal aan het eten heb gekregen.
Hier een met Ppid die ook dagelijks een halve pil moet. Die stop ik inmiddels in een roze capsule, sindsdien met een handje muesli in de bak gaat het er weer makkelijk in. Daarnaast ook een kieskeurige eter. Hartog senior mwah, hartog digest best lekker, seniores priores mwah, agrobs slobber mweh, etc alleen de havens seniorcrumb staat hij op te wachten en dat gaat in een keer op. Met warm water in 2min klaar. Eerste winter sinds jaren dat hij weer op gewicht is.