Echt lekkere hooibrok?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-26 17:15

Daihyo schreef:
Daarom is die van Hartog interessant. Daar wordt een klein beetje melasse aan toegevoegd, waardoor het goed smaakt. Daarom is deze zo ideaal voor supplementen.

De hartog grasbrok is volgens mijn kieskeurige eter echt heel lekker. Gaat wel veel water bij in verhouding, het welt enorm maar hier echt heel tevreden mee voor supplementen :j

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-26 19:15

Capriootje schreef:
Daihyo schreef:
Daarom is die van Hartog interessant. Daar wordt een klein beetje melasse aan toegevoegd, waardoor het goed smaakt. Daarom is deze zo ideaal voor supplementen.

De hartog grasbrok is volgens mijn kieskeurige eter echt heel lekker. Gaat wel veel water bij in verhouding, het welt enorm maar hier echt heel tevreden mee voor supplementen :j

Same voor mijn paard! Alle andere opties eet hij niet of is hij na 3x klaar mee.

gr_roos

Re: Echt lekkere hooibrok?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-26 20:57

Ik heb de wiesenchips van Marstal, die hoef je niet te waken, maar mag wel. Wiesencobs van Marstal wordt hier ook goed gegeten, maar wel weken.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-26 08:31

Dank voor alle tips _/-\o_

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 09:15

Ik voer Hartogh lucernebrok bij, dat zal dan ook net te zijn, maar ik maak het nat. Ik vind het persoonlijk prettiger om het als pap te geven omdat ik bij die droge brok bang ben voor slokdarmverstopping. Als bijwerking komt de geur extra vrij.

Werkt dat niet bij de hooibrok, natmaken?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-26 10:30

Ik maak er sowieso slobber van inderdaad! Mengt ook makkelijker met de supplementen.

Het lastige is ook dat ze van het voorjaar weer dag en nacht buiten gaan. Nu gooi ik wat ze niet direct eet in dr voerbak en komt het gedurende de nacht wel op (behalve de tilpellets dus :') ), maar van de zomer moet ze het dus 'meteen' eten en moet het daar dus ook lekker genoeg voor zijn. Ben in elk geval blij dat ik nu even kan experimenteren zonder die extra druk :=