paars schreef:Gini schreef:ik vind dat ze haar volledige managementplan met ons moet delen.
![]()
Ziet er idd prachtig uit!
Deze fase kan weer een hele mooie worden. Sowieso top dat je er open in staat en ervaringen zoekt.
Ik heb met mijn oudje een goeie bbp aangeschaft. Zat heerlijk voor beiden. Weet niet of je al eens bitloos hebt gereden maar dat is heel leuk om te ontdekken. En los ‘aan het werk’ in de bak als dat mag is ook heel leuk om te doen. Verder buiten aan de hand wandelen. Samen plezier hebben.
Weet niet hoe de stalling is, maar lekker veel vrije beweging in een groep is voor elk paard fijn; voor een ouder wordend paard is het echt wel een plus.
Ik rijd zelfs met neck rope en heb 2 weken geleden een bbpad gekocht, omdat hij volledig zonder zadel niks vindt. Hij durfde niet te lopen en duwde mij eraf met zijn neus, omdat ik denk ik kriebelde met mijn sokken, haha. Mijn paard staat overdag minimaal 8 en zomer 12 uur buiten. 24/7 vindt hij niks, wel geprobeerd maar dat vond hij niet zo leuk. Past niet bij hem.

. En dit jaar gaat hij verhuizen naar een plek waar hij nog meer buiten kan lopen.