Daihyo schreef:Die schudt ze er gewoon uit. Niet heel handig als er in een bloedvat geprikt moet worden met verdoving. Dat geeft bloedspetters
Domosedan in de centenbak is wel een goeie. Onder de tong laat ze ook niet toe.
Verder een lief paard hoor, maar ze heeft over een aantal dingen een sterke mening
Die van mij doet dus precies hetzelfde. Die blijft ook schudden net zo lang tot de naald er weer uitvalt. Ik heb ook heel veel geoefend, ook onder begeleiding van professionals en gedragsdeskundige. En soms kwam ik dan best wel een eind. Tot hij het dan weer opnieuw op zijn heupen kreeg en het leek alsof alle opgebouwd training weer totaal verloren was. Daarbij is het voor hem al heel anders wanneer er een dierenarts of tandarts bij komt. Dan is al het vertrouwen direct weg. Bloedprikken is wel een keer gelukt na ruim 10 minuten. Hij had toen koorts dus was iets slomer. De bloedspetters zaten inderdaad overal.
Verder is het een super lief en bomproof paard, maar prikken is echt een drama.

. Is een ruin, al is me weleens gevraagd of het geen merrie is. Braaf dier, maar er zit een kop op.
die zet die nek wel zo godsgruwelijk strak dat je maar moet gaan hengelen naar het bloedvat