Paard doet raar met hoofd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: Paard doet raar met hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:08

Zou best koliek kunnen zijn, met het schrapen, de verhoging, het knarsetanden en het gedrag met het hoofd. (kan het filmpje niet zien)

In ieder geval is hij duidelijk niet goed/ ongemakkelijk dus ik zou er ook een DA bij halen. Check ook even de kleur van zijn slijmvliezen en tandvlees. Als het bleek is, dan echt direct hulp halen.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:12

De link deed het idd niet meer, dus ik heb zojuist de video verwijderd, omdat ik zelf ook geen account heb bij die site en ik niet iemand anders z'n video ergens wil laten staan. :o
Mocht TS het willen, kan ik een nieuw linkje plaatsen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:23

De combinatie verhoging, knarsen, schrapen en dan hoofd scheef klinkt niet goed inderdaad. Ik zou hem laten nakijken of de kliniek.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:39

Ik kan t filmpje niet zien. Maar op basis van de dingen die worden gezegd lijkt het wat op wat mijn paard paar jaar terug had. Die had ook het hoofd schuin, duidelijk ongemak, koorts. Wel ook in combinatie met een watertje uit haar neus. Er dachten 'gewoon virus' maar uiteindelijk bleek het een fistel te zijn bij een kies. Flinke ontsteking van de kieswortel dus.

Met koorts en ongemak zou ik wel de dierenarts laten langskomen en ook even in de mond laten kijken. Sterkte ermee!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:33

Elisa2 schreef:
Zou best koliek kunnen zijn, met het schrapen, de verhoging, het knarsetanden en het gedrag met het hoofd. (kan het filmpje niet zien)

In ieder geval is hij duidelijk niet goed/ ongemakkelijk dus ik zou er ook een DA bij halen. Check ook even de kleur van zijn slijmvliezen en tandvlees. Als het bleek is, dan echt direct hulp halen.

Wilde dit inderdaad exact hetzelfde typen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:38

Jammer dat er geen update is hoe het nu gaat.
Terwijl ts wel online is geweest

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:45

Ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat. Hopelijk niks ernstigs