Ik heb wel breakaway halsters
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beter iets te voorzichtig snorkel1986 schreef:Hier op eigen wei ook de halsters om behalve de shets ( die staan alleen op de wei word niks mee gedaan. En de ezels ook niks mee gedaan behalve de hoefsmid dan) de gene die gereden worden halster om in de wei op stal af
Ik heb voor mijn jonkie wel een " strak/ goed aansluitend" halster daar kan geen zeker geen hoef tussen
Bowo schreef:snorkel1986 schreef:Hier op eigen wei ook de halsters om behalve de shets ( die staan alleen op de wei word niks mee gedaan. En de ezels ook niks mee gedaan behalve de hoefsmid dan) de gene die gereden worden halster om in de wei op stal af
Ik heb voor mijn jonkie wel een " strak/ goed aansluitend" halster daar kan geen zeker geen hoef tussen
Uit interesse, als je de paarden in eigen beheer hebt, wat is de reden dat je de halsters niet af doet bij de gereden paarden?
) en ook nooit problemen gehad dus ook nooit over na gedacht zelfs
dus tja.. er gaat een wereld voor mij open
( enn jonkie staat in voor jaar dagdelen met graaskorf. En dat klitteband trek je echt niet los zo dus snapte al nooit waarom het er aan zit