Dreamboy schreef:Earth schreef:Ook al ziet hij er goed uit, dat doet niks af en hoe hij er aan de binnenkant uit ziet. Dat een paard zo vaak struikelt vind ik wel heftig. Hoe veel erger moet het nog worden?
Jij maakt het erger dan het is. Het is niet zo dat hij de hele dag struikelt. Alleen als hij gaat draven. En dat is niet heel vaak. Daarbij is hij atactisch en "vergeet" zijn benen goed neer te zetten waardoor hij dan struikelt. Dat heeft verder niets met eventuele spat of pijn te maken.
Earth schreef:Dus hij draaft ook niet vaak? Maar dat is toch ook een teken dat hij pijn heeft? Of interpreteer ik dat verkeerd?
Earth schreef:Als je jezelf dat wijs wilt maken, dan is dat prima. Maar volgens mij weet je zelf ook wel wat wel of niet normaal is. Maar zit je wellicht in de ontkenning?
Het valt mij in al deze soortgelijke topics op, Earth, dat jij nogal snel roept met "laten gaan" en "opgeven" als wel "euthanasie".
Ga jij er dan echt zo licht over? Ook bij je eigen dieren?
Of is dit gewoon makkelijker gezegd over anderen?
En wat doe je met jezelf dan? Als je zelf chronisch pijn hebt of ziek bent... Ook gelijk maar de spuit erin?
Geen aanval trouwens, puur uit nieuwsgierigheid deze vraag...