Ahhh wat een lieve reacties!! En wat lief XLadyX Zou er zeker voor open staan, lief bedacht van je! Mijn paardenmama hart kon haar niet voorbij laten gaan, ze staat nog vlakbij ook dus ik voelde me geroepen dit te doen!
Wat fijn dat je dit doet, wat een lief koppie Ik had er ooit ook eentje met zulke hoefjes, helemaal goed gekomen met de juiste bekapper. Hopelijk valt de schade mee.
Ik begrijp helemaal waarom je voor dat lieve koppie bent gevallen. Wat fijn dat de pony bij jou de zorg krijgt die hij verdient. Ik volg het graag en duim mee voor een goede afloop.
jolmer20
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-25 12:00
Alja schreef:
Oh ik ga even volgen… Haar ook meerdere keren op mijn tijdlijn gezien.
Ja ze was meerdere keren geplaatst inderdaad...
Dankjulliewel allemaal! Ik kan niet wachten tot morgen!
Ik ben benieuwd! Ik heb wel erger gezien dan dit hoor. Foto's zijn interessant, maar hou in ogen dat je klinisch beeld belangrijker is. De foto's kunnen gruwelijk slecht zijn, maar als de pony gewoon vlot loopt, maken die beelden weinig uit. Omgekeerd ook, pony's met perfecte foto's kunnen belabberd lopen.
Dikke kans dat die met enkele bekappingen gewoon goed komt.
Heb haar nog niet zien lopen, alleen liggen, maar op video's loopt ze helaas ook niet top. Ben heel benieuwd wat ik aantref verder morgen.
Mijn andere pony heeft/had een hoefkanteling van 11%, die doet het ook nog steeds Ik geef zeker niet zomaar op! Maar wil wel graag een idee hebben van wat er speelt in de hoefjes! Maar je hebt zeker gelijk!
Is dat niet een beetje raar? Een crowdfunding voor iets waarvan je nog niet weet wat het kost en bewust aan begint?
capopjekop
Geplaatst: 30-09-25 12:31
Een cf mag je in je onderschrift zetten, maar in een post delen is niet toegestaan volgens de boktregels.
Ik neem aan dat je zelf de financiële middelen hebt als je aan zo'n projectje begint.
Neemt niet weg dat ik heel benieuwd ben wat een goede smid met deze hoeven kan doen. Volgens mij moet een kundige smid hier nog wel wat van kunnen maken.
jolmer20
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-25 12:33
Ik heb natuurlijk zeker de financiële middelen. Beestje wordt hoe dan ook geholpen! Is alleen al meerdere keren tegen me gezegd en ik dacht, waarom niet Wellicht ook een beetje raar misschien. Hij is al weg!
Ik duim ook mee, en ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen (no pun intended) Vindt het geweldig dat je dit voor het beestje doet en kan me goed voorstellen dat je verliefd bent geworden op dat koppie
Wat goed dat je dit doet, ik duim dat de schade van binnen mee valt!
Melzazu
Geplaatst: 30-09-25 13:13
Wat een schatje om te zien. Ik hoop zo dat het goed kan komen met verzorging en onderhoud.
Duim zeker mee met de rest hoor!
Sentir
Geplaatst: 30-09-25 13:16
Fotos en regelmatig bekappen in het begin! Hier ook zo enkele klantjes gehad. De voet in mijn ervaring krijgt een soort van ' beroerte'/ groeispurt maar na een dikke maand of 2 gaan ze er veel beter uitzien mits je echt regelmatig iemand laat komen de eerste paar keren. Wel fijn dat je deze lieverd een plekje gunt! Ze ziet er zo lief uit
Dahlia85
Geplaatst: 30-09-25 13:19
wat ontzettend lief dat je dit zo doet. Ik volg ook en duim dat het meevalt!!
Ik heb inderdaad nauw contact met mijn kapper Sentir! Zij heeft enorm veel ervaring met hoef bevangenheid/probleem hoeven. Heb ook tot nu toe alles in overleg met haar gedaan! Dus ik hoop dat zij haar kan helpen!
En anders kan je kliniek vast wel een goede aanraden als je eigen smid het niet ziet zitten.
Wel fijn dat je zelf al ervaring hebt met bevangenheid. Van wat ik hier lees boft deze dame dat ze bij jou terecht komt. Geweldig dat je haar die kans geeft