Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babootje schreef:Jasmijn159 schreef:Dierenarts laten komen voor fatsoenlijk kreupelheidsonderzoek. Je hoeft daarvoor echt niet meteen naar een kliniek.
Opnieuw fysio is zinloos.
Om fatsoenlijk onderzoek te kunnen doen moet je ook fatsoenlijke faciliteiten hebben. Dus een gelijke harde en zachte ondergrond. Als dat er niet is (de wei is echt te ongelijk) is een kliniek toch het beste.
Jasmijn159 schreef:Als je de kreupelheid ziet op locatie, dan kun je ook uitverdoven op locatie. Zonde om daarvoor meteen op kosten gejaagd te worden bij een kliniek. Zoek wel een (erkende) paardendierenarts die ervaren is met orthopedie.
Mariska_28 schreef:Bedankt voor jullie reacties. Meer die het dus achter vinden zitten. Maar linksom op het harde loopt ze aan het eind volgens mij ook echt wel (links?)voor kreupel..
Fysio vond de borst spieren niet goed voelen en heeft daar dry needling gedaan. Ik moet de filmpjes nog sturen naar haar maar vrees dat ze nog wel weer wil komen (a 100 euro). Ik vind het raar, als het de borstspieren zijn zou de op zowel het harde als het zachte daar last van moeten hebben toch?
Babootje schreef:Heb je de smid al laten kijken of ze niet misschien een hoefzweertje heeft?
Nicje87 schreef:Ik zou in eerste instantie al een dierenarts laten komen bij kreupelheid. Een goede fysio zou ook doorverwijzen naar een dierenarts zonder de oorzaak van het kreupelen te weten.
Zelf denk ik dan juist weer rechts achter te zien. Maar een gedegen kreupelheidsonderzoek zal daar vast bij helpen.