nikkel schreef:En de bijbehorende kosten dan. TS geeft duidelijk aan, dat het een en ander niet langer te betalen is voor haar.
Dan blijft er maar een optie over.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lucy0507 schreef:MarlindeRooz schreef:Kan je haar niet in Frankrijk oid stallen voor een lagere prijs?
Dan hou ik er ook geen zicht op...wie weet wat er dan met haar gebeurt.
Lucy0507 schreef:Mijn paard van 13 heeft kissing spines en dusdanig dat er niet meer op gereden kan worden (of een hele kleine kans met een jaarlijks infuus en hele goede revaidatie/training). Ze staat bij een stalling, waar ze overdag de hele dag op de wei staat, dit gaat prima en verder is ze superlief. Ik kan de kosten niet meer opbrengen voor de stalling, dus zoek een goed huis voor haar. Iemand wil haar wel als draagmerrie en ik ben in overleg met de da of dit kan ivm haar kissing spines en of dit wel het juiste is naar haar toe.
Als coachpaard is natuurlijk lastig, omdat ze zelf niet helemaal ok is.
Ik wil het beste voor haar, met een huisje waar ze het nog fijn heeft, maar waar doe ik goed aan?
Ibbel schreef:Het beste voor haar? Haar zelf houden - een pensioenstal is vaak goedkoper dan een pensionstal.
Als je dat ook niet kunt betalen, dan laat je haar inslapen of slachten. Dán doe je het beste voor haar.
Al het andere is je verantwoordelijkheid ontlopen en iemand anders én je paard met ellende opzadelen.
Lucy0507 schreef:En gratis naar een zorgboerderij?
Lucy0507 schreef:Mijn paard van 13 heeft kissing spines en dusdanig dat er niet meer op gereden kan worden (of een hele kleine kans met een jaarlijks infuus en hele goede revaidatie/training). Ze staat bij een stalling, waar ze overdag de hele dag op de wei staat, dit gaat prima en verder is ze superlief. Ik kan de kosten niet meer opbrengen voor de stalling, dus zoek een goed huis voor haar. Iemand wil haar wel als draagmerrie en ik ben in overleg met de da of dit kan ivm haar kissing spines en of dit wel het juiste is naar haar toe.
Als coachpaard is natuurlijk lastig, omdat ze zelf niet helemaal ok is.
Ik wil het beste voor haar, met een huisje waar ze het nog fijn heeft, maar waar doe ik goed aan?
ikkedus schreef:Iemand deelde ooit eens deze post op FB en dat is precies waar dit over gaat. Ik ben het dan ook helemaal eens met wat zij en de mensen in dit topic zeggen; laat dit paard zelf gaan aub of zet haar inderdaad op pensioen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]