XladyX schreef:Ik heb niets verder toe te voegen aan de ervaringen al gedeeld. Behalve dan dat ik veel lees dat een overleden paard perse aan de weg moet liggen voor de Rendac.
Wij hebben afgelopen maandag helaas een paard moeten laten gaan en ivm drukke weg en smalle berm gebeld of het evt ook op het erf kon en dat was geen probleem. Volgens de klantenservice kwamen alleen extra eenmalig 4,51€ kosten bij ivm reinigen van de banden. Wel moeten ze op een harde ondergrond liggen, vrij van obstakels (hek, boom etc) en bereikbaar via verharding. Maandag 16:30 gebeld en volgende dag is hij nog voor lunchtijd opgehaald, op eigen erf.
Ik had mijn ervaring ook al gedeeld in dit topic. Ik heb gekozen voor de individuele service van Rendac en ben daar heel tevreden over. Die hebben mijn paard op het tijdstip van mijn keuze opgehaald met de trailer. Zo vanuit de wei waar ik hem had laten inslapen. Inslapen was om half 4 en Rendac was er om 7 uur ‘s avonds. Hele lieve mensen die heel respectvol met mijn paard omgingen.
Als het kan zou ik het een volgende keer weer zo doen. De kosten zijn uiteraard hoger dan de normale service.