Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Als paard niet zonder deken kan dan lekker op stal zetten overdag en snachts buiten.
Anders zeker zonder deken proberen. Geen deken op buiten.
Lokii schreef:Cioccolato schreef:Als paard niet zonder deken kan dan lekker op stal zetten overdag en snachts buiten.
Anders zeker zonder deken proberen. Geen deken op buiten.
Helaas is dat buiten mijn macht. Ik mort gewoon werken en de pensionstal eigenaren hebben besloten dat het nirt nodig is ze eerder binnen te halen.
Cioccolato schreef:Haal je de deken af. Zorg je op een andere manier voor een oplossing
Cinnepin schreef:Ja is wel een dikkere stof. Heb ook de zebra van bucas thuis liggen, maar die gaat snel scheef hangen, maar die is wel lichter qua gewicht en dunnere stof
EvaC schreef:Ik heb net gister aan het eind van de middag een vliegendeken opgedaan, geheel tegen mijn principes in. Ik werd gebeld door de pensioneigenaar dat mijn paard echt knettergek werd van de dazen, zelfs lag te rollen om ze maar van haar lijf te krijgen.
Er ligt nu een lichtblauwe Amigo Bug Rug XL Plus met hals en UV bescherming op. Is het wijzer om deze de komende dagen toch af te halen?