Rubs schreef:Even een duwtje omhoog...
Mijn paard is gister 100% genezen verklaard. Niets meer te zien van het gat.
Dus ik ga nu verder de zijgangen en figuren erbij pakken, en longeren.
Alles in rustig tempo. Niet te lang.
Ik kan, tot grote vreugde van mijn pluis, ook weer bosritten maken van 1,5 uur incl alle versnellingen.
Wij zijn 6 maanden hieraan kwijt geweest. Ik heb me zoveel mogelijk aan het schema van de DA gehouden, en bijna dagelijks de ice vibes gebruikt 15 a 20 minuten
Fijn!! Hij staat inmiddels weer elke dag op de wei na 5,5 maand boxrust en de laatste echo zag er goed uit. Ik houd het voorlopig nog wel op speciaal beslag, omdat dit in zijn geval de oorzaak van de blessure is geweest. Ik mag het rijden weer opbouwen tot 30 min werken (dus draf/galop) maar dit heb ik voorheen eindelijk al nooit echt gedaan want vind dat al echt lang, ik zit nu op 17/18 minuten werken met 30 min stappen. De pees is op stal nog wel wat vochtig opgelopen en na het rijden nog zo, als ik alleen stap is het vocht wel volledig weg. Dus ik denk dat er nog wel wat zit maar dat was niet zichtbaar meer op de echo. We hebben over 2 maanden onze laatste echte controle echo om te kijken of het werken het niet meer belast heeft