Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bowo schreef:Ik ben benieuwd wat de laser gaat doen!
Zorg er ook voor dat je paard genoeg eiwitten binnen krijgt. Als je paard vanwege stalrust terug is gezet in voer, kan hij ook zo maar te weinig eiwitten binnen krijgen voor snel herstel. Je zou dan bijvoorbeeld sojaschroot bij kunnen voeren
_Femkeeex schreef:Bowo schreef:Ik ben benieuwd wat de laser gaat doen!
Zorg er ook voor dat je paard genoeg eiwitten binnen krijgt. Als je paard vanwege stalrust terug is gezet in voer, kan hij ook zo maar te weinig eiwitten binnen krijgen voor snel herstel. Je zou dan bijvoorbeeld sojaschroot bij kunnen voeren
Yes hij krijgt luzerne dagelijks. Ik zal jullie op de hoogte houden komende tijd. Ik ben ook benieuwd!
Diddykong schreef:Ik zou iets van een eiwitpreparaat bijvoeren, zoals pavo protein plus, audavard myostem mass, horseflex protein powder of iets wat daar op lijkt. Dan voer je gerichter eiwitten.
lies schreef:Ik snap het hoor, dat je wilt doen wat de da zegt. Maar dit duurt veel te lang en er lijkt weinig vooruitgang in te zitten. Daarnaast vind ik 2 maanden boxrust ook echt niet dierwaardig, zeker niet als ie er helemaal niet meer uitkomt. Dus ik zou toch mijn eigen plan gaan trekken en het beleid omgooien eigenlijk..
Muisjex schreef:Waarom laat je het laseren niet doen door iemand uit de buurt? Is veel goedkoper. Overigens zijn er ook wel High power lasers waarbij je geen kans hebt op schade door warmte…
Muisjex schreef:Waarom laat je het laseren niet doen door iemand uit de buurt? Is veel goedkoper. Overigens zijn er ook wel High power lasers waarbij je geen kans hebt op schade door warmte…
janderegelaa schreef:Muisjex schreef:Waarom laat je het laseren niet doen door iemand uit de buurt? Is veel goedkoper. Overigens zijn er ook wel High power lasers waarbij je geen kans hebt op schade door warmte…
Dat komt omdat ze qua specificaties wel onder High Power Lasers vallen maar door de accesoires en instellingen geen hoog vermogen geven. En daarom ook veel minder resultaat geven.
Muisjex schreef:janderegelaa schreef:Dat komt omdat ze qua specificaties wel onder High Power Lasers vallen maar door de accesoires en instellingen geen hoog vermogen geven. En daarom ook veel minder resultaat geven.
Ik heb begrepen dat fysiotherapeuten meer met jouw high power laser werken en de klinieken zoals Wolvega etc.. met de Asa laser…..
Happinez schreef:lies schreef:Ik snap het hoor, dat je wilt doen wat de da zegt. Maar dit duurt veel te lang en er lijkt weinig vooruitgang in te zitten. Daarnaast vind ik 2 maanden boxrust ook echt niet dierwaardig, zeker niet als ie er helemaal niet meer uitkomt. Dus ik zou toch mijn eigen plan gaan trekken en het beleid omgooien eigenlijk..
Wat is nou 2 maanden op een paardenleven ? Kom op zeg.
Nee niet ideaal maar soms is het even niet anders.
lies schreef:Happinez schreef:Wat is nou 2 maanden op een paardenleven ? Kom op zeg.
Nee niet ideaal maar soms is het even niet anders.
Alsof je het een paard uit kunt leggen.. Het is niet even. 2 maanden is echt heel lang, zeker gezien er geen enkele vooruitgang was en ze er zo nog 2 maanden aan vast kon plakken. Ga zelf maar eens 2 maanden op je wc wonen. Kijken hoe stabiel jij mentaal blijft.
Anyway, gelukkig is er vooruitgang door het laseren.
_Femkeeex schreef:De wond wordt 1 keer per week gelaserd en het verband blijft er ook 1 week op zitten.