Goede slobber

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Savsav

Re: Goede slobber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 10:39

Ik zou toch goed nadenken of je nu nog extra voer van vitalbix wil bijvoeren. Ik heb van de week via onze leverancier vernomen dat er, naast de BTW verhoging, ook een hele flinke prijsstijging aan zit te komen in het eerste kwartaal van 2025 bij Vitalbix.

Mijn paard doet het goed op de strucomash van Cavalor, daar zit ook bietenpulp in. Ze hebben nu ook een actie, bij aankoop van een zak krijg je €10 terug

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 10:55

PeanutGuapa schreef:
Ingrid_ms schreef:
Mijn jonge arabier kwam ook moeilijk aan. Ik gaf hem toen Nutrimash van Vitalbix!

Kan je daar ook kleine hoeveelheden van kopen want dan kan ik eerst kijken of hij hier ook geen dunne mest van krijgt

Je kunt proefverpakkingen kopen bij Vitalbix.

PeanutGuapa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-24 11:02

Savsav schreef:
Ik zou toch goed nadenken of je nu nog extra voer van vitalbix wil bijvoeren. Ik heb van de week via onze leverancier vernomen dat er, naast de BTW verhoging, ook een hele flinke prijsstijging aan zit te komen in het eerste kwartaal van 2025 bij Vitalbix.

Mijn paard doet het goed op de strucomash van Cavalor, daar zit ook bietenpulp in. Ze hebben nu ook een actie, bij aankoop van een zak krijg je €10 terug

Ga ik zeker naar kijken!bedankt voor de tip

PeanutGuapa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-24 11:04

Je kunt proefverpakkingen kopen bij Vitalbix.[/quote]

Dat is wel heel handig ja!