Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hieperdi schreef:Hartog digest voer ik. Mijn zeerkieskeurige vind het heerlijk. Het enige nadeel van dit voer vind ik toch wel het vele gruis wat ik onderin de voerbak aantref en wat hij niet eet. Daar zitten ook zijn poeders doorheen magnesium etc.
Mocht iemand weten of de senior minder is met gruis hoor i het graag
Hieperdi schreef:Hartog digest voer ik. Mijn zeerkieskeurige vind het heerlijk. Het enige nadeel van dit voer vind ik toch wel het vele gruis wat ik onderin de voerbak aantref en wat hij niet eet. Daar zitten ook zijn poeders doorheen magnesium etc.
manzano schreef:Hieperdi schreef:Hartog digest voer ik. Mijn zeerkieskeurige vind het heerlijk. Het enige nadeel van dit voer vind ik toch wel het vele gruis wat ik onderin de voerbak aantref en wat hij niet eet. Daar zitten ook zijn poeders doorheen magnesium etc.
Dit herken ik inderdaad en voor mij een reden dat ik toen gestopt ben om dit te voeren.
dierenfan schreef:Hieperdi schreef:Hartog digest voer ik. Mijn zeerkieskeurige vind het heerlijk. Het enige nadeel van dit voer vind ik toch wel het vele gruis wat ik onderin de voerbak aantref en wat hij niet eet. Daar zitten ook zijn poeders doorheen magnesium etc.
Wat water erbij mengen al eens geprobeerd?