Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartxje schreef:Wat een rotnieuws, ik was er al bang voor...
Mijn ervaring is zoals je weet niet goed.
Het enige wat ik kan doen is je heel veel sterkte wensen!
Hannanas schreef:Wat een nare update, kan me heel goed voorstellen hoe rot je je voelt. Dit is toch wel een zwaard van Damocles boven jullie hoofd hangen. Je hebt er geen controle over, en kunt alleen maar hopen dat de behandeling en de goede zorgen die ze van jou krijgt haar gaan helpen. Je doet er alles aan. Ze boft met jou, vergeet dat niet hè! Ik ga voor jullie duimen.
Suzanne F. schreef:Maar dat wist je toch al dat dat het was? ECVM is een C6-C7 malformatie. Dat heeft die van jou toch of vergis ik me nou?
Hutcherson schreef:Zit de eerste rib niet geblokkeerd? Heeft het paard wel eens een flinke klap op schouderblad/borst gehad of over de kop gegaan?
Hutcherson schreef:Als ik die eerste naam lees krijg ik persoonlijk al kippenvel. Die andere twee zeggen me niks maar een man die naast je paard gaat staan boeren omdat het paard dat niet kan, en hij dus voor het paard gaat boeren omdat die last heeft van zijn maag, dat is wel echt een smetvlek op de osteopathie.
Tot zover mijn beklag.
Hutcherson schreef:Als ik die eerste naam lees krijg ik persoonlijk al kippenvel. Die andere twee zeggen me niks maar een man die naast je paard gaat staan boeren omdat het paard dat niet kan, en hij dus voor het paard gaat boeren omdat die last heeft van zijn maag, dat is wel echt een smetvlek op de osteopathie.
Tot zover mijn beklag.