Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
woemp schreef:De dierenarts is net weg. Hij had nu 39,4 koorts. Hij kreeg antibiotica en een koortsremmer ingespoten. Ze zegt dat de koker heel dik en warm is en ze wil deze onder verdoving schoonmaken maar dit kan nu niet omdat de koorts dan nog zal stijgen. Ze zegt dat ik hem in de gaten moet houden en dat ze maandag zal terugkomen. Intussen moet ik morgen een pasta aan hem geven en 2x per dag een zakje poeder. Ze weet niet wat de oorzaak is en ze vindt het vreemd want vaak hebben paarden wel eens een dikke koker maar geen koorts.
mavantos schreef:woemp schreef:De dierenarts is net weg. Hij had nu 39,4 koorts. Hij kreeg antibiotica en een koortsremmer ingespoten. Ze zegt dat de koker heel dik en warm is en ze wil deze onder verdoving schoonmaken maar dit kan nu niet omdat de koorts dan nog zal stijgen. Ze zegt dat ik hem in de gaten moet houden en dat ze maandag zal terugkomen. Intussen moet ik morgen een pasta aan hem geven en 2x per dag een zakje poeder. Ze weet niet wat de oorzaak is en ze vindt het vreemd want vaak hebben paarden wel eens een dikke koker maar geen koorts.
Fijn dat de dierenarts is geweest. Hopelijk voelt hij zich wat beter door de medicijnen en kan ze maandag goed verder kijken.