Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnetje97 schreef:Helaas doet hij altijd heel veel rennen in de wei en bokken en gek doen. Ik ga van de week met de dierenarts overleggen hoe en wat. Met rijden kon hij ook altijd erg bokken, de keus om hem weg te doen is daarom snel gemaakt nu. Ik durf al helemaal niet op te stappen
Bedabkt voor jullie lieve berixhten
Yontheke schreef:Ik klikte het topic uit interesse aan en las net jouw verhaal zonnetje. Wat heftig zeg. Erg veel sterkte.
Ik heb vorig jaar ook een ongeluk gehad waarbij mijn eigen paard mijn onderbeen zo erg kapot sloeg dat ik blij mag zijn dat ik mijn been überhaupt nog heb. Paard was op dat moment niet rad, kwam geen klinische keuring door omwille van problematiek met zijn voeten (stond heel erg frans en niet correct) en safe to say dat ik dat beest vanuit mijn ziekenhuisbed door een handelaar heb laten ophalen. Veel verlies op geleden maar ik hoefde hem nooit meer te zien.
En vooraleer heel bokt op zijn achterste benen staat, die is dus wel goed terechtgekomen blijkbaar en loopt nu nog redelijk bij mij in de buurt in de springsport.
Ik vind dat iedereen hier heel schappelijk reageert. Een paard dat mijn leven zo zou ruïneren steek ik echt geen euro geld meer in. Die mag voor mijn part naar de slager. Opgeruimd staat netjes.